Een nieuw avontuur staat op het punt te beginnen.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Frank Stoer - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur staat op het punt te beginnen.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Frank Stoer - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur staat op het punt te beginnen..

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

21 Juli 2014 | Nederland, Groningen

Ruim twee jaar nadat ik terug kwam van mijn grootste avontuur tot dan toe trek ik mijn backpack weer uit de kast. Deze twee jaar heb ik gevuld met het volgen van de studie Economics and Business Economics in Groningen. Dat is ook gelijk de aanleiding van deze trip, ik ga namelijk een semester studeren in Shanghai, China. Dit zal van september tot eind januari zijn. Hier heb ik ontzettend veel zin in en natuurlijk zag ik dit als een uitgelezen mogelijkheid om weer te gaan backpacken. Deze zomer zal ik namelijk 6 weken gaan reizen door India en Nepal. Het zijn twee landen die mij ontzettend interesseren omdat ze zo excentriek zijn en bekend staan als top backpack landen. Genoeg reden om deze uitdaging aan te gaan dus. Ik zal vooral schrijven over de eerste 6 weken van de reis overigens, aangezien ik in Shanghai vooral zal studeren. Dat is iets minder interessant, maar je kan me altijd mailen via frankstoer@gmail.com natuurlijk.
Buiten de bestemming en het feit dat ik ga studeren is er nog een groot verschil met mijn vorige trip. Dit keer ga ik niet alleen, ik zal namelijk de komende 6 weken gaan reizen samen met Lisanne (Vroom). Ik ken haar van mijn jaar bij AIESEC in Groningen. We houden allebei van reizen en zagen het daarom als een mooie mogelijkheid om samen de backpack op te pakken.
Deze trip, die morgen begint, zal in het teken staan van verrassingen en een totaal andere cultuur. We gaan zonder een duidelijk plan maar bomvol ideeën afreizen naar dit mystieke subcontinent. Wij zullen zeker genieten en hopen dat jullie dat ook zullen doen van onze verhalen.

Groetjes Frank

  • 21 Juli 2014 - 18:56

    Hylke:

    Hey Frank!

    Super dat je in Shanghai gaat studeren voor een semester! En geniet vooraf van het backpacken!

    Hylke

  • 21 Juli 2014 - 21:51

    Fedde:

    Frenk!

    Weer een fantastisch avontuur voor de boeg. Heel veel plezier de komende tijd! Ik ben benieuwd naar je verhalen over Nepal & India!

    Fedde

  • 21 Juli 2014 - 22:00

    Yvonne:

    Tof broertje, weer een nieuw avontuur.
    Geniet ervan! Liefs

  • 22 Juli 2014 - 14:10

    Martijn:

    Have fun Frank!! Heel veel plezier met je reis en veel succes (en plezier) met het studeren!

    Martijn

  • 24 Juli 2014 - 17:25

    Beppe Liesbeth Runia:

    Lieve Frank,

    Je bent al een paar dagen op reis, eer dat ik reageer.maar dat komt
    omdat ik door drukte hm hm je mailtje niet had gelezen.
    Maar alsnog heel veel plezier tijdens de vakantie en veel
    avonturen, want dan kunnen wij ook weer genieten.
    Tot je volgende mail.
    Veel liefs van Beppe Liesbeth

  • 29 Juli 2014 - 23:05

    Papa:

    Super Frank. Wat een prachtige reisplannen voor de komende weken. Heel veel plezier de komende weken samen met Lisanne. Xx papa

  • 29 Juli 2014 - 23:07

    Mama:

    Weer een super ervaring voor de boeg Franky. Prachtig, je zult weef veel moois zien. Je bent nu bezig met een hike van 7 dagen. Genieten zal dat zijn
    Liefs mama

  • 05 Augustus 2014 - 10:58

    Froukje:

    gaaf Frank, nu een trekking in Nepal, super, genietze

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Actief sinds 02 Okt. 2011
Verslag gelezen: 534
Totaal aantal bezoekers 27454

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 01 Februari 2015

India, Nepal en China

03 December 2011 - 04 Juni 2012

Traveling the world!

Landen bezocht: